萍姐嘀KL•1天1夜遊

6/8/2011
晴天 
今日 
萍姐将打破20++年無独自搭巴士的记录 
嚟都KL搵我 
其实 
萍姐就系我妈咪啦~~~ 
因为 
爸爸今日唱歌比赛 
無做工 
妈咪就来搵我Shopping咯~~~ 
早晨 
系茨厂街吃早餐 
之后 
就去搵旗袍 
点解咧 
为着系妹妹结婚时穿~~~ 
搵到一间名Ct. One服装店 
以批发价售卖的礼服、晚装 
可说是平、靓、正 
妈咪说等我考完试再来买 
嘻嘻^^ 
行完茨厂街 
下一站 
Sg. Wang同Times Square 
开始Shopping啦~~~ 
午餐时间到啦 
食咩好咧 
难得妈咪嚟就带佢吃好嘢啦 
Times Square——Kim Gary 
充满香港风味的餐厅 
妈咪点了芝士焗饭 
我就点了罗宋汤  
 
鸡柳白酱芝士焗饭 
 
罗宋汤 
妈咪说下次要带爸爸来嚟都食 
睇来妈咪都几中意嚟都嘀食物 
买单后 
继续Shopping啦~~~ 
晚餐 
就系Jalan Alor味食街解决咯
行足整天 
是时候返屋企啦 
好累啊~~~ 
今日 
妈咪都好开心下 
买jor旗袍同几件衫 
满载而归咯~~~ 
明日妈咪就返安顺了 
有嘀不舍 
不过 
唔紧要 
下个月爸爸妈咪就来搵我 
到时我哋再去Shopping吃好嘢~~~

No comments:

Post a Comment

Translate